Tuesday, November 24, 2009

Eksen!

Huh, eksen la ko ey? (tiba-tiba kecek KL)

Yup, dgn duit memang semua benda bleh buat.. tapi aku nengok life ko (KL lagi) tak berubah pon....sama je... apa kata dgn duit yg ko war-warkan itu ko p jumpa pakar fesyen ke, penasihat penampilan ke... kan bagus... jgn la dok perabih ayaq liuq bagitau duit ko banyak...tapi habuk tak nampak... even aku bekerja dgn gomen dan berstatus PA, aku still leh hidup dan bernafas dgn lega walaupun ada kekadang terover enjoy terus tersesak nafas dan tersedak kahak..wakakakak... ari-ari mai opis, dok dalam aircond n kembangkan montot... ok what....!

mesti hang cakap keja hang rileks kan?? bis hang ingat keja aku tak rileks ka?

yelah... hang (kedah balik) kan swasta.. gaji maybe weekly... tak gitu? taste nak mcm dato' K... blagak la hang lani noh... cakap tak tengok bawah dah..... jgn Allah tarik rezki tu sudey~

aku tau.. hang jeles sebab hang tak dapat keja cam kami semua kan?? ngaku cepat~!!!


nota kaki : jgn taksub dgn duniawi.. jangan terus mendongak ke atas tanpa memandang bawah ketika berkata-kata... bukan paaa... aku takut ayaq hujan masuk dalam hidung hang jaaaaa.......


3 comments:

Mohd Ahmad Ferk said...

isk!
ko ckp pasal sape ni liyan?
sombong gile orang tu..
=p

Hazzy Ishak said...

sapa wey sapa...
dia jeles lah tu...kui2

|Liyan| said...

hahah..memang belagak abih wehhh....