Monday, November 09, 2009

Bowling lagi....

Di saat keadaan gaji yang lambat dan membuatkan kepala aku kusut nak bajet untuk bershopping, sempat lagi aku ke Ampang nak layan boling kan..hihihihi... apa boleh buat, itu kan sukan yg sihat... tapi ramai yg tak puas ati sebab aku JUARA ACARA....(bikin line panas kat sini) wakakakakaka.... bleh caya ke aku juara??
_________________________

Jangan tak caya lau nabil pon sama naik je main boling.... tapi semalam ada pengasuh tambahan.. uncle kamal..hohoho..

...let's layan the gambo...

-Juara acara utk first game-


-junior player pon sibuk je berebut bola-


-muka dia memang jambu kan?-

-ni amek kesempatan namanya (nabil buat muka gatai)-

-ni mula-mula demam..main boling lega..pas men boling demam campak lak..wakakaha..-

~senyuman yg cukup utk menunjukkan betapa bahagiannya aku~
_______________________________

itu la rentetan permainan kami... pada cerita benarnya aku lah paling corot sekali.. bukan sebab aku tak reti main okeh!.. tapi sebab nabil la dok kaco aku....hahahahah...

nota kaki: bila aku nak nengok uncle kamal ligan anak dia pulak?????

3 comments:

QASEH ALYN said...

besh nyer main bowling...lama alyn tak g main..;(

|Liyan| said...

apa lagi alin...jum la buat tournament...hihihi..

Hazzy Ishak said...

ececeehhhh nak ligan anak kamal dgn sapa?