Wednesday, November 04, 2009

Keinginan atau Keperluan??

Aku ada masalah harini.... masalah yang bercanggah di antara keinginan atau keperluan.....huuuu...

Tadi aku try isu kat staf kat sini pasal aku nak jual hp.. E63 dgn harga RM500 je... tak sangka lak dia seyes nak beli siap nak bagi deposit... lagipun hp tu in a good condition lagi... reason nak tukar hp baru yg ada secondary camera.. so that senang la aku nak 3G kan... nak 3G dgn mak aku..heeeee....

So, skrg keadaan aku tengah dlm kegawatan ekonomi... cash ada, tapi cukup makan sementara nak tunggu next gaji..... so boleh ke lau aku beli hp baru dgn swap credit card??hihihihihi.....

aku cuma aim buat ketika ini, E71(sebab kaler puteh) or EM5800 (sebab screen bagak)..... cantik... tringin lak nak pakai touch screen kan..huu...

kan best lau ada bapak gula. borrow some cash... nak add on dgn 500 supaya dapat hp yang diidami...hohohoho...

so keperluan or keinginan????

3 comments:

QASEH ALYN said...

itu dinamakn keinginan la yani..hehe...

Hazzy Ishak said...

kenafsuan boleh??
hahaha

|Liyan| said...

yeah..nafsu serakah...
wakaka.