Tuesday, November 17, 2009

Bertambah rakyat malaysia lagik!!

~ni la bakal mak orang tak lama lagi~


Morning... aku kembali dengan entry yg agak teruja untuk aku...

Alhamdulillah, dgn usaha keras kawan aku yg baru melangsungkan perkahwinan Raya Posa aritu, akhirnya usaha keras itu telah berjaya... yahooo!!~~ hihi

aku baru dapat berita dari classmate aku yg sama blajaq kat poli dulu yg Roshimah sudah berbadan dua... bestnya.. bila la aku nak merasa pengalaman mcm tu ye? walaupun hubby dia keje kat langkawi, and dia di bukit kiara, tapi masih mampu menghasilkan masa yg berkualiti untuk menghasilkan rakyat baru ye... tahniahhh~~~ hahah..

aku dan kawan-kawan mendoakan semoga shima mendapat anak2 yg comel lote mcm mak pak dia jugak.. amin..

_____________________________

weh.. raya nanti aku tidak memandu secara solo okeh! mak ndak aku n gemoq akan turut serta.. yahooo!!~~~
atas pertolongan makcik yg berjaya meracun mereka berdua untuk balik beraya bersama... terer la makcik aku..
tapi.. rabbit tak ikut skali pon..huhuhu..

___________________________

nota kaki : baju raya tak beli lagi nih...

4 comments:

QASEH ALYN said...

yani...shima kawen dh ek...

|Liyan| said...

ye..dia dah kawen raya posa aritu n tak lama lagi dah nak ber'anak' dah pon.. kelas kami dah ramai kawen..hihih..tak lama lagi halizah plak..

Hazzy Ishak said...

wah tak lama lagi dpt title makcik plak...hehehehe

|Liyan| said...

tu tak sedar2 lagi?dh jadi makcik..bila nak jadi mak plak?wakakak...