Thursday, May 14, 2009

Allah lebih mengetahui~

Entry hari ni sangat menyedihkan.......

kul 5.30 pagi:

aku terjaga...terkebil2..baca mesej yang abg anto..pastu tido semula......

kul 6.00 pagi :
ijam ketuk pintu bilik aku... mintak tolong aku antokan die ke putrajaya sebab abg die dah takder......masyaAllah...hanya tuhan saja yang tahu betapa terkejutnya aku..... org yang selalu die sebut2 dah takder dgn tiba2......pastu baru aku baca mesej kat hp aku.....

5.42 pagi(jam hp aku cepat beberapa minit):

"korang, abg ngah aku meninggal pagi tadi. aku nak balik jap lagi..."


aku cuci muka je....sebab aku terkejut macam aku tak reti dah nak buat ape2...nak gosok gigi pun cam dah tak reti...menggigil je tangan....alhamdulillah aku masih boleh drive untuk ke putrajaya........

aku penah mengalami pengalaman yang mcam tu..kehilangan yang tiba2...takder penyakit...meninggal dalam tido......sepupu aku sendiri....abah kepada haikal yang selalu menjadi mengekoQ setia aku n pakcik aku..... aku sayangkan dia...dia hilang 1 kasih sayang dari abah dia, tapi kasih sayang dia bertambah daripada org sekeliling terutama aku........

semoga keluarga ijam tabah menghadapi dugaan ni.. teruma kepada wife arwah dan anak yang baru berusia 2bulan...mungkin ada hikmah........sabar dan plz dun give up to face all this.......Allah lebih mengetahui n dia maha penyayang......


Al-fatihah untuk arwah...............semoga rohnye dicucuri rahmah...amin...

Fakta :
-Meninggal around pukul 3 pagi 14/05/2009
-Umor Baru genap 25 tahun 13/05/2009 (muda lagi kan)
-baru menimang cahaya mata yang baru berusia 2 bulan (anak pertama)
-meninggal dalam tidur.... isterinya sedar tentang kematian tersebut kerana ingin mengejutkan beliau ketika anak mereka menangis inginkan susu (maybe baby tu sedar yang abah die dah pegi)

4 comments:

Hazzy Ishak said...

Kesian kt anak tu...tak bleh aku bygkan macam mana anak tu membesar tanpa sorg ayah...

|Liyan| said...

tapi nanti kasih syg dia lagi banyak........

moon said...

innalillah....
dari Allah kita datang...kepada Dia juga kita kembali...
hope family arwah tabah dan redha... specially for his child n wife...

al-fatihah..

Gurlish said...

Sedihnyaaaa.....