Wednesday, May 20, 2009

Family Day BTS - Alurtron 2009 Nuklear Malaysia

aku selaku setiausaha program ingin membuat sedikit laporang untuk program tersebut di atas.... (cam poyo kicap je) sejak aku bekerja sebagai penganjur ni (dari study dulu) tak penah aku jumpa org GK=**** ******* mcam sipolan tu..................... siapa beliau?? hanya sipolan seterusnya saja yang tau........ aku baru cabut gigi ni..so kebengangan bertambah ler.....ehehehe...


bagi sape yang suke tgk gambar tu..........

moh le.....

fakta :
Vanue - Casa Rachado, Port Dickson, N9
Date - 16 May 2009


p/s : gambar-gambar tersebut di bawah adalah hak cipta diperlihara...... tiada sebarang pengubahsuaian dilakukan... semuanya ori belaka..... tengkiuk..

~tgh running enjin~
~berhampiran pintu gerbang PD~
~hobi aku memang amek gambar sendiri~~ira salah sorang dari team work~
~aku nak enteprem...~~gedix santai je~~nice view~~hobi aku lagi~~ini kat bilik...kitorang dapat compliment apartment 3 bilik...tapi kotoQ..tak besh...~
aku pon dah bosan lepak kat bilik bersama 'mereka' tu...
so decide dgn ira g jalan2 kat tanjung tuan sambil tenangkan fikiran yang sket pon tak serabut.....

tapi sebelum ke tanjung tuan, kitorang jalan2 kat tepi pantai casa rachado... pantai tak elok pon...paya bakau...hihihi...




bosan ler kat situ... pastu kitorang pon begerak ler ke tanjung tuan....
jum pegi melake~~~
gile r melake - bangi sejam je dowh.....
~marilah bersenam...adeh..candid!~

kitorang sampai bangi around 8 lebih2...bukan pe..nak kejar tgk AF finale....hihihih..
last2 awal lagi dah koma...so tgk siaran ulangan je la keesokkannye.....


p/s: lau korang tengok baju aku cam sama je kan...... patern sama, kaler sama, tapi brand lain2 k... aku tukar baju tu... bukannye aku pakai baju tu je sehari..hihh....polo shirt..aku suke....

~end~

7 comments:

moon said...

uikss...
cik kak...
aku dgn yatt pon ade kat casa rachado on dat day..
siap panjat sampai umah api tu...
adehhh...
camne leh tak nampak ko haa??

kekekekekekekekekke

|Liyan| said...

alar ijam...pe kess nii...aritu kan hari keluarga sedunia....hotel tu tak best kan...huhuhuhu...ape la tak koling2 pon....

moon said...

mana aku tau ko pon g casa...
patut la aku rasa cam nampak jer kelibat kete ko..
tapi aku ingat peghasaan aku jerr...
huhuhuhuh...
(cess...ye ye jer kete ko... ntah2 kete man rg)
hahahahahaha

|Liyan| said...

eh....aku prasan gak cam keter ko....ko park kat atas kan....aku park atas gak...takkan ler ko tak pasan keter aku ijan...takkan dah nyanyok muda2 ni....jgn ler..hihihih..

moon said...

muaaahahahahaha...
celah atas mana aku park aaa???
aku park depan hotel tu...
betul2 sebelah vvip nye paking... sebelah aje laa... bkn paking vvip pon...

kekekekekekek

ko la... muda2 dah nyanyuk...
sabar liyan...
bulan doblas tak lama jer lagi...

lalalalalalala

|Liyan| said...

lambat dol bulan 12...ekekekeke....weh ijan...pinjam jam doremon ko..nak putar kasi cepat sket masa berjalan...ekekekek..

|Liyan| said...
This comment has been removed by the author.