Thursday, May 28, 2009

kenapa barcalona??


aku agak tensen semalam...... sebab aku nak tgk pasukan kegilaan ramai
Man United
Vs Barca
semalam.....

tapi apa kan daya... hihihi... ayat table blah....

ok, semalam abg aku mesej, tanya man u ke barca....

aku dgn bangga.....mesti la man u...................

aku tak leh tgk sebab chanel kat rumah tak amek sport pon.... kitorang amek pakej paling murah... bajet punya hal...huhuhu...

tapi takper, aku ada 2 org reporter... laki aku, n abg aku ler...hihihi...


result : man united(0) vs Barca (2)
kesebelasan utama united...


tensen sket... nasib aku tak tengok... lau tak rugi masa tido aku je....

sape fanatik epl, sila komen, kenapa korang tak minat team malaysia.........n kenapa barca menang semalammmm.......

tapi aku suke skill mamat ni jugak... walaupun tak ensem...hihihihi....



~walau apa pun..... M U on board~


5 comments:

moon said...

wakakaakakka!!
sorry liyan...
aku tak kesah sapa pon menang...
janji MU kalah!!

lalalaalalalalalal

best betul tdo mlm td...
hehehheeheh

Hazzy Ishak said...

hahahaha nasib bek tak amek sport channel,kalau tak msti dgaq ang meraung2 smlm!


gogo barca!!

|Liyan| said...

iejan:
yang penting MU lepas finale...hihihihih...


azi:
wekh....lau aku tgk game semalam mesti aku skip keja arini...wakakakak...frust kalah+tido tak cukup...huhuh..

Mohd Ahmad Ferk said...

hahaha!
barca patut menang la w'pon aku penyokong ManU!
rugi waktu tido ku bile tgk game tu..
geramnyer..
ManU main cam budak skolah..
sedeynyer..

|Liyan| said...

Ferk:
jgn la fade-up.....tula...len kali tido lau dengar MU match dgn barca....hihihi..