Monday, May 25, 2009

anjakan paradigma...

Semalam aku titon lewat gak...sebab tu arini aku lemau......

2nd entry utnuk arini (dalam masa sejam aku dah terpikir untuk second entry)
sebab keje ada tapi lemau jer......

Datuk Dr. Muhd Fadzilah Kamsah (correct me if im wrong spealing)hihihi...

tajuk semalam sal alam pertunangan....

n yang aku paling tertarik sal lelaki katanya ada 4 alam.... lau katak 2 alam je... n pompuan 1 alam dan halal di makan...hihihi...

lelaki - alam bercinta, alam bertunang, alam berkahwin, alam beranak pinak.....

setiap alam yang mereka hidup atau diami tu amatlah berbeza2.....

tak mcm pompuan yang cuma 1 alam je......

mcm mana dia becinta, mcam tu jugak la sampai ke anak pinak.........

fasa bertunang aku dah rasa... n aku rasa ada betulnye kata pakar motivasi tu...

sangat berbeza dgn alam becinta.........


5 comments:

Mrs Nurul said...

entry ni buat aku rase takut je dgn lelaki..wooo

|Liyan| said...

jgn takut....jadilah seperti mereka jugak....ahahhaa...

moon said...

hahahahahha...
naseb la dapat lelaki yg mcm mana...
tapi selalunya...kita akan dapat lelaki yg akan melengkapkan kita...

cntohnye...kalau kite ni seorg yg ceria...peramah...
kita akan dapat yg pemalu sket... supaya hidup kita neutral...

hehehehe...tu yg aku penah dgr laaa...

just my 2 cent...

lalalalalalala

Hazzy Ishak said...

tak sangka pulak lelaki pun byk cekadak...

aku igt lelaki 2 alam cm kt lorong aji taib tu...hhahaha

|Liyan| said...

aii??bila masa p lorong tu?p melanggan ka?wakakak...