Friday, May 08, 2009

J-Card Day

Ini entry untuk arini....(sementara amek mood nak buat minit mesyuarat...rabu meeting...cilaker~)
Story sal j-card day sangat sesuai untuk org gila shoping+kuat membazir cam haku ni......

ade sape nak join kelab gila shoping+kuat membazir???????

aku bukan pe....aritu (bulan lepas) hari gaji, 23/04/2009.......... j-card day di jusco balakong aku dgn opismate aku n skrg dah jadi do re mi (sebab selalu je bersama...lau aku takder kat opis, tak payah la cari diorg...kompom diorg hilang jugak...hahaha) saper org tu????
bernart (ni ketua)
yani & ira (sederhana ketua)

hehehe...diorg ni lau j-card day mesti nak bagi tau aku...aku dah la tak leh dengar sal j-card day..mula nak histiria...

so kitorang pegi jusco balakong lunch time 23/04/2009 tu (masa tu aku pakai baju batik....gomen look on khamis la kan..)...korang tau kul brapa aku balik???dekat kul 5petang....
masa aku sampai tu bos buka pintu...aku faham sgt lau dia buka pintu tu mesti die cari aku....
aduhhh.....giler pe sepetang aku takder(yela..time tu aku bujang sekejap)......aku ape lagi...nak tipu karang lagi tak selamat...bek aku cakapp betul...ingat nak gitau je aku g j-card day...tapi taknak ler...huhuhuh..

masuk je aku cakap:

aku : dr. cari saya ke??

bos : ye la... satu hari u takder... mana u pegi...???

aku : eh, pagi tadi kan saya ada....saya mintak maaf dr. saya tak buat lagi pasni...saya ada hal tadi...lupa nak gitau..(janji manismu beb)hahahah...

bos : u pegi mana....... tu la u..len kali kol bagitau dulu... takder la org tercari-cari.... personal bisnes ke??

aku : a'ah...personal bisnes (poyo je...aku g j-card day la.....cam nak gitau je terus terang...kang kena terajang tak pasal..hahaha)

bos : (senyum2)

aku : mintak maaf ye dr......

bos : ye lah... jgn buat lagi..

aku : betul tak buat lagi... ( betul ke?? )

alhamdulillah bos aku bukan jenis marah tengking2... lau dia marah die masam je..... tak pon die perli..cam die selalu perli minit mesyuarat tak siap...ahahahaha...

dah tu malam tu aku pegi lagi.... dgn kaum doremi dari negara lain plak...negara MMC..ahahah...
nama mereka aina n preQ.... giler la siang shopping malam shopping lagi...ape yang aku beli??tak beli ape pon...org ramai sangat...migrain aku....ahaha...

pastu semalam ada lagi j-card day....aduh.... abis duit aku cmni......
semalam kat ioi puchong lak... sape yang ikot??ahli doremi bertambah sorang...
kitorang berempat....nama azmi (scandel bernart)
ape yang aku beli??

perfume man n women....
wallet n belt
The body shop body care...ehehehe..

ni preparation for gift on my big events la....... untuk aku baru beli sejenis... perfume...
untuk pakcik daku dah tiga barang... alang2 tgh sale bek aku sebat awal2 kan.....eheheh
gambar tak leh post kat sini...nanti tak surprise....
tapi semalam aku g pas keje.... tak berani dah g time keje..... takottt... padahal bos takder...tapi ade je yang memerhati... bos aku takder... lantak r aku nak merayap..... huhhuhuhuh....

the moral of the story... korang tak payah la shopping time j-card day... memang la barang murah gila babeng... tapi semua org cam org bosnia tgh kerumun makanan.ramai cam ulat buah....pastu berebut lak tu (kecuali aku..aku memerhati je).... azab la....(ayat bernart)

ok, aku nak start buat minit... nanti bos aku dah tak beli hadiah dah lau aku malas...ehehehehe....


p/s : 22/04/2009 ni j-card day kat One Utama..... selamat membezir.......

5 comments:

Emosi Itu Boleh Kerna Aku Manusia said...

aku la ketua nyer...cissss...

bukan nyer bt minit masyuarat pas mkn td..update blog rupa nyer....

sesuka suki ko cko aku ketua la....scandal azmi...siap la ko kat blog aku nnt...aku citer ko makan kuah kacanng ngn nasi....

|Liyan| said...

wehhhhhh...jgn la citer org....pasni ko g makan dgn falakh k...aku taknak bawak ko dah....ko belot.....cis..durhaka~~~



muakakakakak...

Hazzy Ishak said...
This comment has been removed by the author.
Hazzy Ishak said...

dr tgk PA dr ni ngular time kja...

kasi sebat ponggong dia...

|Liyan| said...

klon dr:

i pon join die g j-card day ler...wakakaka...