Monday, June 14, 2010

Kalau nak kawen....

Salam..

Sudah lama blog ni tidak di isi dgn merapu meraban kan. arini rasa taknak merapu sangat. rasa nk cakap menda yg siyes je.

Setakat ni, apa preparation yg aku dah buat pon tak tau la. tak nampak apa2 selain majalah pengantin yg bertimbun. tapi belum decide apa-apa termasuk tema dan warna sedangkan masa yang di tuju kurang dari 6 bulan. aku tak pasti masa bila yang sesuai untuk buat speed selaju yg mungkin untuk membuat persiapan ni. tak mau terlalu rileks2 pisang gitu... hihih..

Banyak lagi persediaan yg perlu di buat. persediaan diri sendiri utk menghadapi semua ni. aku tak biasa dgn keluarga di sebelahnya. risau kalau2 kekok n jadi patung bernyawa lak nanti. kelihatan agak jakun. ngeee....

InsyaAllah, start awal july, aku akan try buat apa yg ada dlm kepala otak aku ni. first of all, cari barang hantaran, second ke fah lean balakong untuk tengok bunga2.... aku tengok dlm majalah mcm merecik je munga2 kat sana... munga plastik je lah. kat situ bleh dapat harga yg murah. bagi yg berminat nk mencuci mata, bleh la. lokasinya jalan nak ke jusco balakong. lau nak tau, kena ikut aku! hihihih......

1 comment:

Unknown said...

biasala...bg bakal pengantin,mmg majalan bertingkat2 bila susun...mcm saya..hehe