Wednesday, June 16, 2010

Lemah semangat!

Salam..

aku memang dah tergedik-gedik nak posting ke kedah. tapi memang perit nak dapat kawan suka sama suka utk bertukar kan. tapi, sehingga ke hari ni aku masih belum hantar surat pemohonan pertukaran. dah berapa helai aku print n tukar2 tarikh tapi tak terhantar jugak. bukan bz sampai tak sempat p mengadap bos. tapi aku rasa menggigil lak nak p jumpa bos lau bab nak anto surat pemohonan pertukaran ni.... tak tau nk baca doa apa supaya dia tak banyak tanya n sain je terus. huhuhuhuh..

aku pun taknak lau dah kawen nanti sorang di sana dan sorang di sinun.. kos ulang alik tu leh buat p honeymoon kat dubai tau...ekekekek... bleh simpan buat p umrah pon bagus. tapi kalau surat tukar dok tersimpan je dlm fail, sapa pon tak leh buat apa..........

1 comment:

Hazzy Ishak said...

aku ada idea, hang bagi surat hang tu dgn surat2 lain. mana tau dia terus sain je
hahaha