Wednesday, June 16, 2010

Akhirnya! bos dah sain surat aku...alalalal..

Salam..

baru tadi aku dok terketaq2 nak cari point supaya aku dapat bersembang n control mood bos aku.. tiba-tiba dia email aku mintak aku book bilik untuk dia p conference.... so aku book cepat2 ye... then aku masuk bilik dia cakap aku dh book bilik... and aku dah tolong dia jimatkan rm20...hihih.. tengah gelak+senget+renyih, aku hulur surat aku..... kena interview sket.. pastu dia sains... aku lega! tapi, dia baca pulak karangan kesian aku... ades... Dr. jgn la baca!!!..... dia cakap, mana bleh, i kna baca la...huhuhuhu...

bos : kenapa you nak pindah?
i : entahla Dr... (sambil sengih)
bos : nape lak entah. dalam surat ni punya panjang....
i : mana ada.. tu drama je.. eh! bukan.. tu betul...
bos : nape, u nak kawen ey?
i : ye kot.. eheheh..
bos : m ana leh kot2...
i : yela dr... nak kawennnn.. insyaAllah..
bos : bila langsung???
i : insyaAllah bln 11 ni.. sempat la Dr. pegi sebab Dr. belum pencen lagi..
bos : future hasben keje ape? u berapa orang adik bradik?
i : hasben i kontrekter bos..hahahaha... (ni ayat reka.. aku dah malas nak taip apa dia cakap)..

yg penting dia sain! itu saja..

aku berdoa supaya segala urusan ni dipermudah.....

Azi, nanti aku pindah aku nak angkut tong gas ye!hahahah...

4 comments:

Hazzy Ishak said...

HAHAHA
dipersilakan, tapi duit jangan lupa bagi

kalau jadi pindah aku book bilik hang okayy. semangat betul aku

|Liyan| said...

aii..mcm suka ja aku nk blah...tak sabaq2...huhuhu

Unknown said...

sign surat pertukaran ka..???nak tukar gakk...

Farhana said...

huhuhu all the best!!!! :D i support u! :P