Monday, May 24, 2010

Shahir... walaupun kita berpisah aku bahagia...


Salam..

Setelah sekian lama aku tak update any entry di sini.. alasan? aku lebih ada mood utk main farmville di fb.. eheheh.. entah naper walaupn kena tunggu berjam aku stil tak jemu..

walaupun dah basi cita ni, aku tak kira. aku tetap nak update.. shahir.. juara AF8.. siot je.. camne la aku leh pecah tradisi p afundi.. tak penah aku afundi sebelum ni... aku cuma minat dia. aku tak cinta dia. aku cinta orang lain. dan aku tak curang dgn orang yg aku cinta.

Walaupun aku bukan dari keluarga atau kelompok kawan2 shahir, mungkin aku dari kalangan peminat yg tak berapa fanatik tapi dan akhirnya menjadi terlalu fanatik. aku tak faham kenapa aku menangis beria.. bangang jugak kadang2 aku ni... sengal campoq-campoq.. ngeeee...... siap langgan calleringtone. masa nak langgan calleringtone tu pen kat sebalah sebab nak tulis code dia. hampeh!

tapi yang penting lagu kebahagian dalam perpisahan memang syahdu la.. aku rasa nangis sebab dengar lagu ni.. hampeh jiwang lagi.. syabas KRU berjaya buat aku menangis dgn lagu2 korang... wakakakakka..

aku mintak maaf untuk VIP dlm hati aku kamalhusni... saya cuma minat dia. tapi saya tak syg dia tau.. jgn mare...ehehehe..

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih

Chorus
Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti

Ulang Chorus

Kebahagiaan dalam perpisahan

No comments: