Wednesday, May 19, 2010

Selsema menjadi penyakit rutin aku pada tahun ini...

Salam..

Dah lama tak merapu kat sini.. hilang mood tengok blog.. aku lg suka bergerak secara bawah tanah..ehehe.. disebabkan banyak laman telah di block, aku bertekat utk menggunakan berokben.. bleh main farmville all the time.. walaupun terpaksa tunggu berejam utk mendapatkan hasil.. kalau lah duit dari farmville tu leh redeem ke RM, dah lama mokcik kayo....hihih..

Tahun 2010 ni tahun paling kerap aku terkena selsema.. ada orang cakap aku tak cukup vitamin.. aku rasa aku terlebih vitamin dah ni.. tapi nak buat mcm mana. apa2 penyakit itu satu dugaan utk kita. so reda je lah.. tapi dgn keadaan aku bekerja di dlm air cond ni memang sangatlah seksa lau air hidung asyik nak meleleh je kan... whatever la kan.......

Aku dah rasa muak tinggal di sini.. rasa nak rejam kepala dlm air lama-lama.. muak+meluat dgn keadaan sekeliling di mana-mana sahaja.. tapi apa kan daya.. di sini tempat aku mencari rezki kan.. terima jelah buat sementara ni. dan aku sedang berusaha keras supaya aku tidak tinggal di sini lagi bermula 2011.. insyaAllah dgn bantuan Allah...

Sejujurnya aku rindukan kawan-kawan aku di poli dulu.. susah senang bersama alangkah indahnya... tapi sekarang masing2 ada haluan sendiri. merekalah kawan yg paling setia sekali..

Tekanan demi tekanan datang bertalu-talu dlm masa 3 bulan ni. ada yg kritikal dan ada yang biasa sahaja.. kenapa la ada kianat dan dengki di dalam dunia ni.. semoga Allah sahaja yg membalas.. tujuan aku sekarang cuma satu buat masa itu..... membuat perancangan yg sebaiknya supaya aku tenang di kemudian hari tanpa gangguan makhluk2 bangang...huhuhu..

No comments: