Friday, June 19, 2009

tolong cintai ku seperti ku mencintaiimu....



Kenapa seorang wanita perlu ada perasaan seperti ini.



Suka! Tapi dalam masa yang sama benci aku meluak-luak.

Arhhhhh..

OK. OK. Relax.

aku kan seorang yang cool

Besabar la sket...

Kalau ada jodoh tak kemana

Tapi

kenapa beliau terlalu ensem dan seksi...

sampai aku jadi histiria kalau aku telalu di sebelah/depan/belakang/tepi dia....

Adoiii...

dia dah mengajar aku apa itu cinta pandang pertama....




KASIH

Cinta kita "Bukan Cinta Biasa"

Kisah kita seperti " Satu cinta dua Jiwa"

Kesetiaan ku "Usah diragui"

Merindu mu manambahkan lagi "Gelora asmara"

Menyintaimu memberi satu "Kedaimaian"

Memiliki mu menjadi "Satu Harapan"

"Percayalah"

"kau bakal menjadi milikku tak lama lagi"

"Untuk Selamanya"

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hahahhahaa
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jiwang tak???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


BELIAU SANGAT KACAK DAN GANTANG KAN???



maafkan aku.. kerna aku bermata keranjang... meminati kamu bertiga dalam satu masa.... tapi aku berjanji akan ku curahkan kasih syg ku kepada kalian dgn seadilnya.....

namun....

aku amat terkeciwa dgn sikap 1 mamat yang pernah aku cinta sebab dulunye selalu bagi aku pinjam duit... tapi skrg die asyik pau aku.....

mamat bank islam.......... asyik amek duit aku diam2..uhuhuhu...


5 comments:

Gurlish said...

Liyan.... kasi la aku beg yg number 2 ngan number 3 tu..... cantik siot..... haaarrrr nak...nakk... nak... beg!!!

|Liyan| said...

hahaha...cantik kan guess tu..aku minat...tapi berjaya dapat beg plestik dia ja....huhuhuh..kejam..

Mohd Ahmad Ferk said...

i choose no 2 !
hahaha!
cantik bangat!

|Liyan| said...

uik...suke2 ati je nak pilih bf org tau.....huhuhuh..

joesygayu said...

aku nak yang 1st.. dah lame aku cari design tuh...