Monday, June 15, 2009

Disaat gaji pertama ku.....

Alhamdulillah.......

itu je yang aku cakap bila first time aku pegang ketas kaler ijau ade gambo rimau...hihihihi...

dalam umo aku 21, aku dah pegang slip gaji yang melambangkan gaji aku yang pertama dgn pekerjaan tetap... itu la saat terindah.... setakat tu....

masa aku dapat gaji pertama tu tertunggak 1 setengah bulan... so banyak la jugak kan....hihihi... mau lagi dekat nak raya... balik kampung shoping cam org kaya gitu.....eheheheheh...

mesti sumer ada pengalaman cam aku kan..... bila aku tgk balik semua slip gaji aku, yang 1st month tu la yang paling lasam sekali... yela, asyik pegang je... pastu senyum sorang2...hihihihih........


just for sharing.....

3 comments:

Mohd Ahmad Ferk said...

huhu!
dapat keje gomen ke?
good..
masa aku dapat gomen dulu, 3 bulan tertunggak..
mase tu mak bapak aku yg payung aku..
hahaha!
masa aku dapat gaji kirenyer aku lagi banyak dari ko kan?
hahahaha!

|Liyan| said...

ferk:
masa tu umo ko brape?gile r 3 bulan...tak sanggup.......hihihihi..nway, aku amat berpuas ati...eheheh..

joesygayu said...

aku tak sampai sebulan pun.. msuk keje 5hb then 30hb dah dpt gaji.. ckit je.. tapi alhamdulillah...