Friday, June 19, 2009

Asyik-Asyik aku.....

Salam semua....(arini bagi salam...ari jumaat)hihihi..

skrg aku dah ketandusan idea nak merapu kat page ni... tak tu la knp..mybe banyak sangat yang aku fikirkan.... banyak masalah dari bukan masalah..

bila ada masalah, asyik2 aku yang bersalah.... bila aku tak luahkan, org suro luahkan... bila aku luahkan, org cakap aku ni fikir bukan2 plak...

tak paham ku....

kepada insan yang berkaitan... tolongla selami sket ati aku yang kematu ni..... sedih tau org layan aku camni.... faham la apa yang aku maksudkan.... hentikan la prasangka buruk terhadap aku..... berbahasa seperti mula2 dulu... tak salah kan semua tu... aku taknak org cakap mula2 kentut pon bau cam lavender....dah lama2 kentut bau cam berak...ups~


sori, aku bukan nak buka pekung di dada... tapi aku takder tempat nak luahkan lagi.....cuma silent reader je la tempat aku luahkan...........

sedih tak korang??hihihihihi...

maybe aku dah berada pada jalan yang salah.......... jalan tu aku yang pilih tanpa pikir panjang... cuma serah pada takdir... skrg baru nak pikir.... nyesal pon tak guna... sebab masalah ni bukan melibatkan diri aku sorang... dah melibatkan ramai org yang terlalu hampir dgn aku........kalau diri aku sorang, maybe aku boleh merubah takdir ni...ubah takdir??gilak........


memang aku dah gila................... puas ati??

No comments: