Tuesday, July 26, 2011

Setelah sekian lama.....

Dah lama aku lupakan blog ni since aku bertukar status penduduk. dari penduduk Bangi kepada penduduk penang. aku memang betul2 terlupa password dan address blog ni... tapi, ENCIK IT kat tempat aku ni terjumpa plak blog aku ni... camna ek? aku tak penah buka pon blog ni kat sini kot.... hohoho.. tak kisah la.. asalkan aku terjumpa balik blog kesayangan aku ni.. macam-macam ada kan... seronok ada, sedih ada, mengada-ngada ada..... tak kisah la... asalkan aku seorang yg jujur dlm berblogging... :p~

Actually aku baru je mula bekerja setelah bercuti panjang. bukan cuti bersalin. tapi cuti mengandung. tak patut memang tak patut kalau di fikirkan. tapi nasib aku la terkena alahan hingga ke tahap menjadi seperti kain buruk. lembik dan tak terurus.. tu lah.. sampai aku serik nak peknen lagi.. lagi tak patut. tapi sekarang dah best dah.. hehehe... aritu je tak best.. entry without picture memang membosankan.... tapi nak buat mcm mana. aku menumpang laptop bahagian je.....

No comments: