Friday, July 10, 2009

Tagged by Yart!

Kertas 1

Bekas kekasih saya adalah: ...bukan bekas sabun di bilik mandi
Saya sedang mendengar: ...Afgan-entah..sesuai dgn perasaan daku ketika ini
Mungkin saya patut: ...tido je kat rumah hari ni..badan sakit baru bis kusus..
Saya suka:...pikir makanan yg sedap2...
Sahabat-sahabat baik saya: ...bukan musuh saya
Saya tak paham: ...dgn sikap org yg malas mcm saya..
Saya kehilangan: ...daddy...
Ramai yang berkata: .......... saya gemok!
Makna nama saya: ...permata yg bersinar sinar sinaran...
Cinta itu adalah: ...BUTA
Di suatu tempat, seseorang sedang: ...mengata saya kot...
Saya akan cuba: ...belajar menjadi seorang yg rajin!
Ayat SELAMANYA membawa maksud: ...bukan sekejap.....
Telefon bimbit saya: ...berbentuk 4 segi kaler merah belang-belang
Bila saya terjaga dari tidur: ...saya akan tido balik!
Saya paling meluat apabila: ...kena bangun pagi
Pesta/Parti adalah: ...buang masa...
Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah: ...kucin!
Peringkat umur yg paling menyeronokkan bagi saya ialah: ...peringkat kebangsaan!
Hari ini: ...Jumaat yg lemau
Malam ini saya akan: ...siapkan tempat tido cantik2...esok nak overtime tido
Esok pula saya akan: ...tido puas2...weekend kan?
Saya betul-betul inginkan: ...dia pujuk saya waktu ini..bukan terus membangkang....
Ketika anda lihat wajah anda dihadapan cermin pagi ini: ... chait~sun burn teruk ni....
Pusat membeli-belah atau arked permainan: ...dua-dua daku layan saja bahh...
Makanan Barat atau Jepun: ...aku perut kampung..so makanan kampung...
Bilik yang terang atau gelap: ...terang sokmo
Makanan segera adalah: ...makanan selepas makanan berat..wakakkak..
Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? ...ni kurma bos beli dari dubai..amek la sapa nak....(PA yg baik hati..lau tak aku bedal sorang je..)


Banyaknya....

Kertas 2:

Apakah perasaan anda sekarang? ...lesu cam shial..
Saya nak makan? .... ubat...ahahaha..
Saya tak suka? ...bangun pagi
Impian saya? ...nak ada rumah sendiri, family yg hepi, anak yg cute n keter yg besar..ahahah..
Haiwan yg sy tak suka? ...lipas!
Saya harapkan? ...hidayah keimanan...
Jika boleh putarkan masa? ......JIKA ia, aku akan blajar sungguh2....!
Saya pd 10thn akan datang? ...akan habis bayar hutang kereta..wakakak..
Handphone saya adalah sebuah? ...sebuah talipon lah!
Saya pernah bercinta sebanyak?...tak hengat!
Kawan-kawan saya? ...kawan-kawan anda jugak..ahahah...
Apa yang hendak anda lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda? ...gelakkan dia...
Siapa yang anda nak Tag? ...ferk, hazzy, ijam

2 comments:

Hazzy Ishak said...

cm best je tag ni...akan dibuat dengan senang hati

makaseh...

Gurlish said...

Harharhar....peringkat umur yg paling menyeronokkan......peringkat kebangsaan....kahkahkah