Friday, July 10, 2009

induksi!






hye, im back! baru balik kursus ni...eheheh....

penat pon tak abis lagi.. tapi apa boleh buat, komitmen kerja perlu di patuhi...wakakakaka...

biasala..ada yg best, ada yg tak best masa kursus......

yg bestnya time gelak2...yg tak bestnya time penat ler....huhuhu.....

aktiviti yg betul2 mencabar keimanan aku ialah merempuh halangan dan berkayak....masyaAllah....merempuh halangan yg lainnya tak pa...yg paling tak tahan panjat tembok 8 inci...masa tu aku tak mampu nak memanjat dgn kudrat seorang pompuan gemok cam aku ni...so aku kena rebat belakang lelaki2 gagah perkasa....huhuhu... akhirnya selamat jugak aku panjat...

lagi satu aktiviti yg aku rasa sangat2 la penat... berkayak di pantai yang berlumpur...chait!...
penat-pening-mabuk semua ada......
dalam berkayak ni kerjasama amatlah penting....kalau sorang tak dayung memang la sakit ati....setiap orang mesti mendayung untuk menampung berat badan sendiri...kesian la kat orang lain...huhuhuhuhuhu....apa boleh buat..lain orang lain pikiran...mesti ada yg selfish punya..kira penat sendiri, pening sendiri je..........orang lain pon pening jugakk...huhuhuuhhu....

ape pon syabas untuk kumpulan aku.. walaupun ala-ala ayu gitu..tapi takde la dapat group paling corot...ahahah...

ni gambar yg sempat aku snap.....

::Sebelum berkayak::
::Selepas Berkayak::

1 comment:

Fitrah Manusia said...

INDUKSI MSE BLAJA KE NI